Leimetin valmistamia paalujatkoksia ja kalliokärkiä on käytetty lukuisissa projekteissa yli 25 maassa.
Tässä muutamia niistä:
Norja
- Alumiinin jalostusyksikkö Mosjøenissä, 100 000 metriä 345 MA paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
- Rautatie Oslon lentoasemalta kaupungin keskustaan 270 MA paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
- Trondheimin satama, 130 000 metriä paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
- Sandnesin keskusta, noin 58 000 metriä 270 MA- paaluja
- Teollisuuspuisto Forus Stavangerissa, noin 68 000 metriä 270 MA-paaluja
Suomi
- Moottoritiet Helsingistä Tampereelle, Lahteen, Kotkaan ja Turkuun
- Rautatie Helsingistä Lahteen, 700 000 metriä 300 x 300- paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
- Oikorata, Iitti, 100 000 metriä jatkopaaluja
- Raidejokeri, Helsinki, 250 x 250 ja 300 x 300 betonipaaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
Ruotsi
- ”Botnia-Bana”, päärautatie Tukholmasta Pohjois-Ruotsiin, pääasiassa 270 x 270- paaluja, joissa kalliokärjet ja jatkokset
- Rautatie Tukholman lentokentältä keskustaan
- ”Götatunnel”, osa 2, tunneli Göteborgissa, 17 000 metriä
- Globen-Areena, 235 x 235 ja 270 x 270- paaluja
- ”Friends-Areena”, stadion Tukholmassa
- Lukuisia tie, rautatie- ja tunneliprojekteja Göteborgin alueella, esimerkiksi ”Marieholmsförbindelsen” ja ”Olskrogen”
- ”Mälarbanan”, 270 x 270 jatkettuja kalliokärkipaaluja
Iso-Britannia
- Rautatie Lontoosta osana Lontoo-Pariisi rautatieyhteyttä
Viro
- Tallinnan satama, 300 x 300 paalut, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
Venäjä
- Kaliningradin kulttuurikeskus, 99 000 metriä jatkettuja 350 x 350 betonipaaluja
- Asuntokohde ”Lazurny” Voronezissä, 350 x 350 jatkettuja paaluja.
- Asuntokohde ”Blizkiy” Jekaterinburg, 300 x 300 paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
Panama
- Colónin satama, Manzanillo
Meksiko
- Tiekohde “NAIM”, 450 x 450 jatkettuja paaluja