Leimets pålskarvar och bergskor har använts vid flera projekt i över 25 olika länder.
Några projekt från olika håll i världen:
Norge
- Aluminiumgjuteri i Mosjøen, 100 000 meter 345MA-pålar med bergskor och pålskarvar
- Järnvägen mellan Oslo flygplats och centrum med 270MA-pålar
- Trondheims hamn, 130 000 meter pålar med bergskor och pålskarvar
- Sandnes centrum, ca. 58 000 meter 270 MA pålar
- Forus industripark i Stavanger, ca. 68 000 meter 270MA pålar
Finland
- Huvudmotorvägar från Helsingfors till Tammerfors, Lahtis, Kotka och Åbo
- Järnvägslinjen mellan Helsingfors och Lahti, totalt 700 000 meter 300 x 300 pålar med bergskor och pålskarvar
- Renovering av en järnvägslinje mellan Helsingfors och S:t Petersburg, pålning i Iitti, Finland, totalt 100 000 meter 300 x 300 skarvade pålar
- Raidejokeri, spårvagnslinje genom Helsingfors, 250x250- och 300x300 pålar med bergskor och pålskarvar
Sverige
- Botnia-bana, huvudjärnvägen mellan Stockholm och norra Sverige, främst 270 x 270 pålar med pålskarvar och bergskor
- Järnvägen mellan Stockholms flygplats och centrum
- Götatunnel del 2, en vägtunnel i Göteborg, 17 000 meter pålar med pålskarvar och bergskor
- Globen – ett ishockey- och idrottscenter, 235 x 235 och 270 x 270 pålar
- Friends Arena – en ny nationalarena och stadion i Stockholm
- Många väg- järnvägs- och tunnel projekt i Göteborgsområdet, till exempel Marieholmsförbindelsen och Olskrogen
- Mälarbanan, 270 x 270 skarvade pålar med bergskor
Storbritannien
- Channel Tunnel Rail Link, järnvägslänk för Kanaltunneln mellan London och Paris, 600 x 600 pålar med pålskarvar
Estland
- Tallinns hamn, 300 mm pålar med pålskarvar och bergskor
Russia
- Kulturmuseecentret i Kaliningrad, 99 000 meter 350 x 350 skarvade pålar.
- Bostadsprojektet ”Lazurny” i Voronez, 350 x 350 mm skarvade pålar
- Bostadsprojektet ”Blizkiy”, i Jekateringburg. 300 x 300 pålar med bergskor och pålskarvar.
Panama
- Colón hamn i Panama, Manzanillo
Mexico
- Vägprojekt “NAIM” med 450x450 skarvade pålar